مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-02سياسي

اهمیت قانون حمایت از جمعیت و تعالی خانواده در نجات کشور از چاله جمعیتی


عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اگر تا سال 1415 پنجره جمعیتی را درنیابیم به چاله جمعیتی فرو می افتیم، گفت: جمعیت یکی از مولفه های قدرت هر کشور است و ما می توانیم با تربیت نسلی متخصص و کارآمد موجبات پیشرفت کشور در عرصه های مختلف را فراهم آوریم.

- زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در در شورای نگهبان گفت: یکی از مولفه های مهمی که در اقتدار هر کشور نقش بسیار مهمی دارد، جمعیت است.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز کشور ما به دلیل سیاست کاهش جمعیت با بحران در این حوزه مواجه شده و این سیاست سال های سال است که در حال اجراست و با وجود آنکه در مجلس قبل طرح هایی در رابطه با جمعیت مطرح شده اما به نتیجه نرسیده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم اولین اولویت خود را بحث جمعیت و طرح حمایت از جمعیت و خانواده را مورد رسیدگی قرار داد.

لاجوردی خاطرنشان کرد: اگر ما در سال های باقی مانده تا سال 1415 پنجره جمعیتی را درنیابیم و اقداماتی را در زمینه رشد جمعیت انجام ندهیم، ما در سال 1415 به چاله جمعیتی می افتیم و پس از آن اگر بخواهیم کاری هم کنیم، نمی توانیم اقدامی در جهت افزایش جمعیت صورت دهیم و اگر امروز اقدامی در حوزه جمعیت صورت نگیرد، ما در آینده نه چندان دوری با سالمندی جمعیت مواجه خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت قانون حمایت از جمعیت و تعالی خانواده در نجات کشور از چاله جمعیتی

اهمیت قانون حمایت از جمعیت و تعالی خانواده در نجات کشور از چاله جمعیتی