مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-02سياسي

رییس جدید پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد منصوب شد


دکتر علیرضا دلاوری به عنوان رییس پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حکمی دکتر علیرضا دلاوری را به سمت رییس پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد منصوب و در نامه ای از خدمات ارزشمند دکتر رضا ملک زاده؛​ رییس پیشین قدردانی کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در متن حکم آمده است: جناب آقای دکتر علیرضا دلاوری استاد محترم دانشگاه با سلام و احترام، با عنایت به تعهد، سوابق ارزشـمند علـمی و تجربیات گرانقدر جنابعالی در عرصه های مختلف اجـرایی، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد منصوب می شوید تا دانشگاه را در انجام این رسالت خطیر یاری فرمایید.

انتظار می رود ضمن تعامل با سازمانهای ذیربط داخلی، منطقه ای و بین المللی و با توجه به نقشه علمی دانشگاه و نقشه علمی سلامت کشور، تدوین برنامه استراتژیک پژوهشکده را مدنظر قرار داده و در زمانی کوتاه ساختار اجرایی آن را عملیاتی نمایید و در ارتقاء فعالیت های پژوهشی دانشگاه کوشا باشد.

از خداوند متعال توفیق جنابعالی و تمامی همکاران را خواهانم .

همچنین در متن نامه قدردانی هم آمده است: جناب آقای دکتر رضا ملک زاده استاد ممتاز محترم دانشگاه با سلام و احترام مسئولیت پذیری و همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد منصوب شد

رییس جدید پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد منصوب شد