مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-02ورزشي

تنیسور قم در آسیا درخشید


مربی تنیس استان قم از درخشش تنیسور ملی پوش قمی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه و ثبت یک موفقیت جدید برای تنیس قم در عرصه بین المللی خبر داد.

- سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امیرحسین بادی یکی از سرمایه های ورزش قم و کشور در رشته تنیس است که از رده سنی نونهالان در این رشته فعالیت می کند و خوشبختانه با توانمندی و استعدادی که خود این ورزشکار دارد و همچنین حمایتی که در این رشته رسیده است.

وی ادامه داد: بادی سه سال قبل با کسب سهمیه حضور در مهمترین رویداد ورزشی قاره کهن یعنی بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی یک دستاورد بسیار بزرگ و ارزشمند برای تنیس قم رقم زد و نخستین ورزشکار این رشته شد که به این رویداد رخداد مهم آسیایی راه پیدا می کند.

مربی تنیس استان قم با بیان اینکه اکنون موفقیتی دیگر توسط این تنیسور پرتوان و دیگر ملی پوشان کشورمان در سطح قاره آسیا رقم خورده، اضافه کرد: امیرحسین بادی به همراه دیگر ملی پوشان تنیس ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه رتبه نخست را کسب کرده و به دسته بالاتر راه یافتند.

وی ابراز کرد: مسابقات گروه چهار تنیس آسیا و اقیانوسیه با حضور تیم های ملی ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، ترکمنستان، یمن و امارات به انجام رسید و سرانجام تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنیسور قم در آسیا درخشید

تنیسور قم در آسیا درخشید