مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-02پزشكي

خبرهای خوبی برای بهبود وضعیت دستیاران در راه است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه خبرهای خوبی برای بهبود وضعیت دستیاران داریم، گفت: با موافقت وزیر بهداشت، به منظور بهبود شرایط زندگی فراگیران راهکارهایی برای پرداخت مبتنی بر عملکرد ارائه کردیم که مراحل انجام آن در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، حسین قناعتی در مراسم شانزدهمین جشنواره آموزشی، پژوهشی و بین الملل ضمن بیان این مطلب گفت: تنها چیزی که امروز موجب رنجش خاطر من است، دوری از مجتمع و لحظات بزرگی تعلق داریم، این بزرگی التزام به همراه دارد و دیگر حق نداریم هر کاری انجام دهیم، باید کارهایمان درخور جایگاه و شأن این خانواده باشد.

وی با بیان اینکه مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) گنجینه بزرگی است و جواهرات نابی در آن وجود دارد، خاطرنشان کرد: جواهرات این مجموعه مردم فقیر و نیازمندی هستند که به اینجا می آیند و نیازمند کمک ما هستند، باید قدر این را بدانیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین با بیان اینکه اخبار خوبی در خصوص بهبود پرداخت های دستیاران و فراگیران این دانشگاه داریم، گفت: با موافقت وزیر  بهداشت، به منظور بهبود شرایط زندگی فراگیران راهکارهایی برای پرداخت مبتنی بر عملکرد ارائه کردیم که مراحل انجام آن در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوبی برای بهبود وضعیت دستیاران در راه است

خبرهای خوبی برای بهبود وضعیت دستیاران در راه است