مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-02ورزشي

پیشروی هیولای کثیف در طبیعت مازندران/ زباله هایی که روی هم تلمبار می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، زباله از مهم ترین مشکلات استان مازندران است، این را می توان با یک نگاه درک کرد و نکته نگران کننده پیشروی این معضل به نقاط بکر طبیعت مازندران است.

وقتی صحبت از زباله به میان می آید نمی توان گفت باید از کجا شروع کرد؛ از ساحلی که غرق در زباله است یا از جنگلی که زباله در آن تلنبار شده؛ نکته مهم اینکه در همه شهرهای مازندران مشکل زباله کماکان حرف اول را می زند.

وجود کوه های زباله در شهرهای مختلف که به صورت کاملا غیراصولی دفن می شوند و نفوذ شیرآبه های خطرناک امروزه نفس طبیعت مازندران را به شماره انداخته است.

درحالی این هیولای کثیف روی هم تلنبار می شود که طبیعت در نبردی سخت و نابرابر کمر خم کرده؛ چراکه  سال های سال است که در این استان مشکل زباله وجود دارد و به یک مساله جدی تبدیل شده است.

امروزه زباله ها در مناطق جنگلی، ساحلی و هر کجا که فکرش را بکنید دفن می شوند و در چنین شرایطی حضور مسافران در استان شرایط را سخت تر کرده است.

باتوجه به تلاش های صورت گرفته در زمینه مدیریت پسماند و ارائه راهکارها، لازم است این مسیر با قوت دنبال شود تا بتوان به حل مشکلات زباله در مازندران امیدوار بود.

طی سال های گذشته چاره این مشکل باتوجه به شهرهای مختلف استان به بحث های مختلف نیروگاه زباله سوز و کارخانه کمپوست گره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشروی هیولای کثیف در طبیعت مازندران/ زباله هایی که روی هم تلمبار می شوند

پیشروی هیولای کثیف در طبیعت مازندران/ زباله هایی که روی هم تلمبار می شوند