مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-02ورزشي

نامه AFC به فدراسیون فوتبال ایران درخصوص باشگاه راهیان


رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه از مکاتبه AFC با فدراسیون فوتبال کشورمان درخصوص باشگاه راهیان کرمانشاه خبر داد.

- علی محبی زنگنه در گفت و گو با ایسنا، با تایید ارسال نامه AFC به فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: اخیرا این نهاد بین المللی طی نامه ای به فدراسیون فوتبال کشورمان خواستار توضیح درخصوص شکایت باشگاه راهیان از فدراسیون شده است.

وی افزود: در تماسی که طی دو هفته گذشته با مسئولین فدراسیون فوتبال داشتم اعلام کردند که ظرف هفته های آینده به نامه AFC پاسخ خواهند داد.

این مسئول در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال رونوشتی از نامه AFC را در اختیار هیات استان قرار داده یا خیر، گفت: تنها از طریق تماس تلفنی در جریان این نامه قرار گرفته ام.

رییس هیات فوتبال کرمانشاه در پاسخ به ادعای مدیرعامل باشگاه راهیان مبنی بر خط دهی برخی از اعضای فدراسیون فوتبال ایران به AFC نیز گفت: اطلاعی از این مسئله ندارم، اما آنچه که مشخص است این نهاد بین المللی خواستار شفاف سازی در رابطه با پرونده راهیان و چرایی پیگیری آن از طریق مراجع قضایی شده است.

وی در خصوص صحبت های مدیرعامل باشگاه راهیان مبنی بر اینکه عده ای در کرمانشاه نمی خواهند این تیم به لیگ دسته اول باز گردد هم گفت: آقای کریمی مدیرعامل این باشگاه تلاش زیادی برای بازگشت تیمش به لیگ دسته اول کرده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه AFC به فدراسیون فوتبال ایران درخصوص باشگاه راهیان

نامه AFC به فدراسیون فوتبال ایران درخصوص باشگاه راهیان