مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-02اقتصادي

حمایت از برنامه های فروش 1000 متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان گفت: کمک به تنظیم برنامه های فروش 1000 متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی انجام شد.

- رحیم بیرانوند در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه فرایند برنامه ریزی فروش روشی مؤثر است که شامل پیش بینی فروش، مدیریت درخواست، تعیین اهداف فروش مبتنی بر سود و مراحل اجرای مکتوب یک برنامه ریزی افزایش فروش است، عنوان کرد: در همین راستا به تنظیم برنامه های تولید و فروش 1000 متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان در قالب مشاوره کمک شد.

وی با بیان اینکه برخی مواقع معرفی کالا های جدید و یا فروش کالا های همیشگی برای برخی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به چالشی بزرگ تبدیل می شود تا این حد که آنها ترجیح می دهند که چنین اقدام بزرگی را انجام ندهند، افزود:  اما با داشتن برنامه فروش ابزاری جهت مدیریت این شرایط در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت.

معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان و مشاوره لازم به متقاضیان در طی زنجیره ارزش کسب و کارهای خانگی، کمک به تنظیم برنامه های تولید و فروش متقاضیان این طرح در دستور کار قرار گرفت.

بیرانوند خاطر نشان کرد: در همین راستا به تنظیم برنامه های فروش 1000  متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان کمک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از برنامه های فروش 1000 متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

حمایت از برنامه های فروش 1000 متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی