مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-02سياسي

پرونده رییس وقت ستاد مقابله باکرونا به قوه قضاییه رفت


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد رییس وقت ستاد ملی مقابله با کرونا به قوه قضاییه موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در نشست علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، در اجرای ماده 234 آیین نامه داخلی، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد رییس وقت ستاد ملی مقابله با کرونا (رییس جمهوری سابق) مورد بررسی قرار گرفت و با رای موافق 167 نماینده برای رسیدگی به قوه قضاییه ارسال شد.

متن این گزارش از سوی سید محمد پاک مهر نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بدین شرح قرائت شد: عموم مردم ایران از عملکرد ستاد ملی کرونا و وزارتخانه ها و در راس آن شخص رییس جمهوری جناب آقای دکتر حسن روحانی در کنترل و درمان بیماری کرونا رضایت نسبی نداشته و علیرغم برگزاری جلسات و مصوبات متعدد، تناقض، تضاد و نقایص در تصمیمات متخذه و اقدامات صورت گرفته مشاهده می شود و مردم از این بابت ضررهای جبران ناپذیر مادی و معنوی را متحمل شده اند.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: در این خصوص می توان از مواردی همچون تصمیمات اشتباه رییس جمهوری در ایام پایان سال 1399 و عادی انگاری وضعیت بیماری در نوروز 1400، برخورد ناشایست رییس جمهوری در مقابل هشدارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده رییس وقت ستاد مقابله باکرونا به قوه قضاییه رفت

پرونده رییس وقت ستاد مقابله باکرونا به قوه قضاییه رفت