مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-02سياسي

نمی توان مسائل تهران و شهرستان های استان را جدا از هم دید


مسائل تهران و شهرستان های استان را نمی توان جدا کرد، بسیاری از این مسائل از جمله موضوع حمل و نقل در حوزه اجتماعی در هم تنیده است.

- ، محسن منصوری صبح سه شنبه و در نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی مسائل تهران که با حضور علیرضا زاکانی، شهردار و مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: از مهمترین موضوعات تهران موضوع آسیب های اجتماعی است، حجم مسائل تهران بزرگ است و روز به روز به مسائل اضافه می شوند اما توان، ظرفیت، هماهنگی و همدلی بین مردم و دستگاه ها ظرفیت فائق آمدن بر مشکلات را به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه در خصوص آسیب های اجتماعی نیاز به وحدت نظر، همدلی و هماهنگی داریم، به جلسه رییس جمهور و اعضا مجمع نمایندگان استان تهران مجلس اشاره کرد و گفت: می بایست، ظرفیت همه مجموعه ها جهت حل مسائل اجتماعی به کار گرفته می شود، تهران در ابعاد مختلف نیازمند توجه است.

استاندار تهران با بیان اینکه به لحاظ سرانه جمعیت، تهران محروم ترین و متراکم ترین استان کشور است، ادامه داد: حل بسیاری از مشکلات از جمله مهاجرت مسئله ملی است، سالانه 250 هزار نفر به جمعیت استان تهران اضافه می شود اگر منفعلانه برخورد کنیم نمی توانیم پاسخگوی نیازها باشیم، معتقدیم می توان کار را منسجم تر پیش برد و باید کار مؤثری انجام دهیم تا مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان مسائل تهران و شهرستان های استان را جدا از هم دید

نمی توان مسائل تهران و شهرستان های استان را جدا از هم دید