مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-02اقتصادي

19میلیارد ریال تسهیلات به بهبودیافتگان از اعتیاد در ایلام پرداخت شد


مدیرکل بهزیستی ایلام از پرداخت وام اشتغال به بهبود یافتگان از دام اعتیاد خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال در مجموع 19میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به این افراد پرداخت شده است.

- زهرا همتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سرانه وام پرداختی به بهبود یافتگان را 500میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: این اداره کل با پرداخت وام و کمک به ایجاد اشتغالزایی آنها درصدد عدم بازگشت بهبود یافتگان به مصرف مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه بهبود یافتگان تازه ترک کرده که فاقد شغل و منبع حمایتی مالی هستند در اولویت دریافت این تسهیلات قرار داشته و بعد از گذشت حداقل یکسال از ترک وام دریافت می کنند، افزود: حمایت و صیانت اجتماعی از بهبود یافتگان و خانواده های آنها از طریق پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به واجدان دارای شرایط و فراهم کردن کسب و کار از طریق طرح کارفرمایی برای بهبود یافتگان در دستور کار بهزیستی قرار دارد.

همتی با بیان اینکه اشتغال ارتباط مثبت و نزدیکی با موفقیت در درمان دارد،تصریح کرد: چنانچه در فرایند درمان بیماران به اشتغال توجه نشود بطور معمول درمان اعتیاد با شکست مواجه خواهد شد.

وی افزود: بهزیستی در کنار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بهبود یافتگان آموزش مهارت های زندگی به این افراد را در دستور کار قرار داد که این افراد مهارت های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19میلیارد ریال تسهیلات به بهبودیافتگان از اعتیاد در ایلام پرداخت شد

19میلیارد ریال تسهیلات به بهبودیافتگان از اعتیاد در ایلام پرداخت شد