مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-02سياسي

شناسایی هزار و 585 نقطه حادثه خیز در جاده های کشور


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:هزار و 585 نقطه حادثه خیز را در کشور شناسایی کردیم و تا الآن حدود 500 نقطه از نقاط شناسایی شده اصلاح و ایمن سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رضا اکبری در ارتباط تصویری با استودیوی خبر 21 دوشنبه شب شبکه یک سیما افزود: نقاط حادثه خیز کشور را در یک کارگروه مشترکی که پلیس راه کشور هم حضور دارد انجام می دهیم و بر اساس آخرین صورتجلسه ای که با پلیس راه کشور داشتیم و به تأیید کمیسیون ایمنی راه های کشور هم رسید هزار و 585 نقطه حادثه خیز را در کشور شناسایی کردیم.

وی ادامه داد: از سال 95 که این نقاط شناسایی شد تمام نقاط در دستور کار وزارت راه قرار گرفت و تا الآن حدود 500 نقطه از نقاط شناسایی شده اصلاح و ایمن سازی شده است.

اکبری گفت: به دلیل محدودیت منابع سرعت اصلاح این نقاط کافی نبوده است؛ پلیس راه کشور دو سال گذشته اعلام کرد که از بین نقاط شناسایی شده 251 نقطه در اولویت اول قرار دارد بنابراین ما این نقاط را اولویت کاری قرار دادیم و تا امروز حدود 230 نقطه از نقاط اعلامی پلیس راه اصلاح و ایمن سازی شده است و حدود 10 نقطه دیگر هم تا پایان امسال اصلاح و ایمن سازی و بقیه هم در سال آینده انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی هزار و 585 نقطه حادثه خیز در جاده های کشور

شناسایی هزار و 585 نقطه حادثه خیز در جاده های کشور