مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 21:302021-11-01فرهنگي

زنجان میزبان پنجمین جشنواره رویش دانشگاه های علمی کاربردی کشور


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان گفت: پنجمین دوره جشنواره رویش دانشگاه های علمی کاربردی کشور به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

- سلیمان عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اشاره به برگزاری جشنواره رویش اظهار داشت: امسال پنجمین دوره این جشنواره به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان با بیان اینکه جشنواره رویش برای به نمایش گذاشتن دستاورد کانون های فرهنگی، هنری و مذهبی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود، افزود: دانشجویان می توانند در کانون های فرهنگی، هنری و مذهبی از هر رشته ای حضور داشته باشند؛ این در حالی است که در انجمن های علمی هر دانشجو می تواند فقط در انجمن رشته تخصصی خود شرکت کند.

وی ادامه داد: جشنواره کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی رویش به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره های دانشگاهی، عرصه بروز و ظهور توانمندی ها و دستاورد های خانواده بزرگ کانون ها و فرصتی بی نظیر برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه آن ها است.

گفتنی است، جشنواره رویش به عنوان عرصه تجلی توانمندی و استعداد های ارزشمند کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی بستر مناسب برای انعکاس ظرفیت های قابل توجه کانون ها بوده و نهادینه کردن هویت کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان میزبان پنجمین جشنواره رویش دانشگاه های علمی کاربردی کشور

زنجان میزبان پنجمین جشنواره رویش دانشگاه های علمی کاربردی کشور