مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 21:302021-11-01اجتماعي

راه اندازی مدرسه اقتصاد و مهارت در دستور کار فنی و حرفه ای خوزستان


معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با بیان این که اکنون نخبه پروری را در دستور کار خود قرار داده ایم، گفت: راه اندازی مدرسه اقتصاد و مهارت در دستور کار فنی و حرفه ای خوزستان قرار دارد.

- راه اندازی "مدرسه اقتصاد و مهارت" در دستور کار فنی و حرفه ای خوزستان ایسنا/خوزستان معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با بیان این که اکنون نخبه پروری را در دستور کار خود قرار داده ایم، گفت: راه اندازی "مدرسه اقتصاد و مهارت" در دستور کار فنی و حرفه ای خوزستان قرار دارد.

منصور زنگنه منش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به میزبانی خوزستان از مسابقات ملی تهویه و تبرید، اظهار کرد: امسال میزبان یک رخداد بی نظیر در آذرماه در استان خوزستان هستیم که از همه مردم و مسئولان استان دعوت می کنیم تا در افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی تهویه و تبرید و روند برگزاری آن حضور داشته باشند و تفاوت آموزش های مهارتی را با سایر آموزش ها ببینند.

از تمام صنایع استان تقاضا داریم که در برگزاری مسابقات ملی تهویه و تبرید به ما کمک کنند و اهمیت کار را مانند سایر استان ها بدانند.

راه اندازی مدرسه اقتصاد و مهارت وی با بیان این که یکی از اهداف برگزاری مسابقات مهارت در بیشتر کشورها به منظور شناسایی نخبگان و استعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مدرسه اقتصاد و مهارت در دستور کار فنی و حرفه ای خوزستان

راه اندازی مدرسه اقتصاد و مهارت در دستور کار فنی و حرفه ای خوزستان