مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 20:052021-11-01اقتصادي

نیاز 200 میلیارد تومانی پروژه محور زنجان- دندی


فرماندار شهرستان ماهنشان با اشاره به پشرفت 35 درصدی محور زنجان - دندی گفت: امیدواریم با تامین و تخصیص اعتبار 200 میلیارد تومانی از سوی شرکت ایمیدرو این پروژه طی سه سال آینده تکمیل شود.

- جلیل جزو نقی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به طرح دو باند کردن محور زنجان- دندی اظهار کرد: محور زنجان- دندی از پرترددترین راه های ارتباطی شهرستان ماهنشان به شمار می آید که راه دسترسی صد کیلومتری دندی به زنجان است.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه تاکنون 25 کیلومتر از این محور تعریض شده است، گفت: از مجموع (100 کیلومتر) راه دسترسی محور مذکور 75 کیلومتر آن احداث نشده است که نصف راه باقیمانده در حوزه شهرستان ماهنشان و مابقی به حوزه شهرستان زنجان مربوط است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این پروژه از سمت شهرستان ماهنشان فعال است و پیمانکار تا شروع فصل بارندگی اقدامات لازم را انجام می دهد، ادامه داد:  از ناحیه زنجان این پروژه به کندی پیشرفت دارد و نیاز است که این پروژه از سمت زنجان سرعت بیشتری بگیرد.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه تکمیل این پروژه جزء پروژه های اولویت دار است، اضافه کرد: برای ادامه کار به اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان  نیاز داریم که امیدواریم با سفر ریاست جمهور به استان این میزان اعتبار، تحقق یابد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 200 میلیارد تومانی پروژه محور زنجان- دندی

نیاز 200 میلیارد تومانی پروژه محور زنجان- دندی