مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 19:352021-11-01سياسي

ضرورت تقویت جریان علمی سالم و تأثیرگذار/ کمال جامعه در تکریم نخبگان است


نماینده ولی فقیه در لرستان کمال جامعه را در تکریم از نخبگان دانست و گفت: جریان علمی سالم و تأثیرگذار باید به عنوان یک الگو تقویت شود.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان کمال جامعه را در تکریم از نخبگان دانست و گفت: جریان علمی سالم و تأثیرگذار باید به عنوان یک الگو تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه خداوند متعال در سوره شمس 11 مرتبه به خورشید، ماه، آسمان و زمین سوگند می خورد، اظهار کرد: در تفسیر این آیه چنین برداشت می شود که خداوند هم خوبی ها و هم بدی ها را به انسان نشان می دهد و آن کس که درونش را از آلودگی ها پاک کرده به سعادت می رسد.

وی با بیان اینکه جهان بشریت جهانی در حال پیشرفت علمی اختراعات و اکتشافات است، افزود: اگر این پیشرفت و اکتشافات در ید و در قدرت زورگویان عالم قرار گیرد نتیجه آن بهره مندی اقلیت و محرومیت اکثریت است؛ پس پیشرفت علمی باید در اختیار افراد یا حاکمیتی قرار بگیرد که به دنبال گسترش آرمان ها و ارزش های انسانی و دینی است تا این بهره مندی عمومیت پیدا کند.

شاهرخی با اشاره به جایگاه علم و دانش و مقام دانشمند در اسلام، گفت: در بیانی از نبی مکرم اسلام آمده است که سه چیز است که حجاب ها را پاره می کند و به پیشگاه عظمت خدا می رسد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت جریان علمی سالم و تأثیرگذار/ کمال جامعه در تکریم نخبگان است

ضرورت تقویت جریان علمی سالم و تأثیرگذار/ کمال جامعه در تکریم نخبگان است