مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 18:552021-11-01فرهنگي

انتقاد فیلم نامه نویس مشهدی از بی توجهی به هنرمندان بومی


یک فیلم نامه نویس مشهدی از بی توجهی مسئولان نسبت به تولیدات هنرمندان بومی انتقاد کرد و گفت: اگرچه در استان های دیگر مدیران فرهنگی و هنری از تولیدات هنرمندان بومی خودشان حمایت می کنند، - محمد برومند که نویسندگی مجموعه انیمیشن تی تی و دی دی را انجام می دهد در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: نگارش فصل سوم  این مجموعه انیمیشن در بیست وشش قسمت دیگر رو به پایان است.

این فیلم نامه نویس مشهدی افزود:  این مجموعه  انیمیشن به سفارش امور استان های صداوسیما در شبکه استانی یزد تولید می شود و همچون دو فصل گذشته آن از شبکه پویا و دیگر شبکه های سراسری پخش می شود .

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو فصل این مجموعه هرکدام، بیست وشش قسمت قبلاً تولید و پخش شده است، خاطرنشان کرد: در داستان این مجموعه یک شخصیت فضایی به نام تی تی وجود دارد که با همکارش دی دی به زمین آمده اند تا درباره موجودات زمینی تحقیق و مطالعه کنند .

این هنرمند مشهدی بابیان اینکه در فصل اول و دوم به حیوانات جنگل که هرکدام ویژگی خاصی دارند پرداخته شده است، ابراز کرد: در این فصل تی تی در زیردریا یک پایگاه فضایی و تحقیقاتی مستقر می کند و سعی می کند به شناخت دقیقی از زندگی موجودات دریایی برسد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فیلم نامه نویس مشهدی از بی توجهی به هنرمندان بومی

انتقاد فیلم نامه نویس مشهدی از بی توجهی به هنرمندان بومی