مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 18:502021-11-01سياسي

شناسایی باندهای مافیایی ساخت و سازهای غیر مجاز در گیلان


رییس کل دادگستری گیلان از تشکیل کمیته تخصصی جهت شناسایی باندهای مافیایی ساخت و ساز های غیر مجاز که از استان های دیگر وارد گیلان شده و سازه های غیر استاندارد و نا ایمنی را بنا می نهند خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان از تشکیل کمیته تخصصی جهت شناسایی باندهای مافیایی ساخت و ساز های غیر مجاز که از استان های دیگر وارد گیلان شده و سازه های غیر استاندارد و نا ایمنی را بنا می نهند خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، با تاکید بر نظارت شهرداری ها و سازمان های متولی بر ساخت و ساز های غیر مجاز در استان گیلان، تصریح کرد: کمیته ای تخصصی در استان تشکیل شده تا باندهای مافیایی ساخت و سازهای غیر مجاز که از استان های دیگر وارد گیلان شده و سازه های غیر استاندارد و نا ایمنی را بنا می نهند شناسایی کرده و در چارچوب قانون با آنان برخورد کنند.

وی با اشاره به وضعیت نابهنجار مکان های تفریحی و تفرجگاه ها و همچنین سواحل و جنگل های گیلان، گفت: دریافت ورودی از گردشگران در مناطق تفریحی در صورت ارایه خدمات رفاهی مجاز می باشد، در حالی که در بیشتر این مناطق، خدمات اولیه رفاهی نیز در اختیار مردم قرار نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی باندهای مافیایی ساخت و سازهای غیر مجاز در گیلان

شناسایی باندهای مافیایی ساخت و سازهای غیر مجاز در گیلان