مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 18:402021-11-01فرهنگي

کارگردانی مستقل، بی حاشیه و وفادار به فیلم های کمدی


بزرگداشت ابراهیم وحید زاده با تاکید بر مستقل و سالم بودن او در فیلمسازی، توانایی، دانش و تبحر او در ساخت فیلم های طنز و نوآوری های او در فیلمسازی کمدی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب ابراهیم وحیدزاده دوشنبه عصر (10 آبان ماه) با حضور برخی از اعضای کانون کارگردانان و با اجرای داریوش فرهنگ در موزه سینما برگزار شد.

محسن امیریوسفی رییس کانون کارگردانان سینما به عنوان اولین سخنران این مراسم در ابتدای صحبت خود با یادی از درگذشتگان سینمای ایران از زمان شیوع ویروس کرونا مانند کامبوزیا پرتوی، خسرو سینایی، اکبر عالمی، فرشته طائرپور، حمیدرضا صدر و انتقاد به تعویق افتادن واکسیناسیون سینماگران و درخواست ایجاد غرفه ای برای حمیدرضا صدر و کانون کارگردانان در موزه سینما، درباره ابراهیم وحیدزاده بیان کرد: برگزاری شب کانون کارگردانان درواقع پایان دوران فعالیت و ورود به دوران پیشکسوتی نیست بلکه مانند روزی است که آنها دوباره بدرخشند و این مسیر را ادامه دهند.

سپس داریوش فرهنگ متنی را که محمد تهامی نژاد برای ابراهیم وحیدزاده فرستاده بود، خواند که در آن به تبیین شیوه فیلمسازی و سبک و سیاق او پرداخته بود.

در ادامه ویدئویی از سیروس ابراهیم زاده پخش شد که این هنرمند درباره ابراهیم وحیدزاده سخنانی گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردانی مستقل، بی حاشیه و وفادار به فیلم های کمدی

کارگردانی مستقل، بی حاشیه و وفادار به فیلم های کمدی