مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 18:202021-11-01اجتماعي

جلسات معرفی کتاب با هدف ترویج کتابخوانی در کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه رابطه نویسندگان و خوانندگان باید بیشتر شود، گفت: جلسات معرفی کتاب با هدف ترویج کتابخوانی در کرمانشاه برگزار می شود.

- ، معصومه حسنی خونسار شامگاه امروز در آیین رونمایی از کتاب نهج القرآن راهکارهای زندگی موفق در قرآن کریم اظهار کرد: از سال های پیشین در کتابخانه های عمومی، کانون های قرآن و نهج البلاغه تشکیل شده و از سال گذشته بخشنامه اولیه محافل قرآن و عترت صادر شده است.

وی افزود: مهم ترین کتاب ما قرآن کریم و بعد از آن نهج البلاغه است و کتابخانه ها هرگز مهم ترین کتاب ها خود را فراموش نکرده اند و این محافل در سطوح مختلفی از کودکان تا بزرگسالان را شامل می شود و حتی گروه تخصصی ویژه تفسیر المیزان چند سال است که به صورت مجازی و حضوری در حال فعالیت است و تاکنون 15 جلد از این تفسیر گرانقدر مورد بحث و بررسی واقع شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز خوشحالیم کتابی را رونمایی می کنیم که پیوند بین قرآن و نهج البلاغه است و نام ابتکاری و زیبای آن یادآور کلمه بسیار مهم ثقلین است و چه زیباست که در میان ما نهج البلاغه مشهور به اَخّ القران است و قرآن بر قلب پیامبر نازل شده و نهج البلاغه کلام کسی است که پیامبر اکرم (ص) او را برادر خود نامید و چه زیباست که ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات معرفی کتاب با هدف ترویج کتابخوانی در کرمانشاه برگزار می شود

جلسات معرفی کتاب با هدف ترویج کتابخوانی در کرمانشاه برگزار می شود