مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 17:452021-11-01ورزشي

اکران 3 هزار مترمربع تبلیغات شهری در 780 نقطه شهر قم


رییس اداره تبلیغات و تشریفات شهرداری قم، از اکران بیش از 3 هزار مترمربع تبلیغات شهری در 780 نقطه شهر به مناسبت روز قم خبر داد.

- ، عباس ذاکری با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم و نامگذاری این روزبه نام روز قم اظهار داشت: شهرداری قم برای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی قم مجموعه برنامه هایی از روز 8 آبان تا 23 آبان در سطح شهر برگزار می کند.

وی از اجرای تبلیغات محیطی در سطح شهر برای گرامیداشت این روز خبر داد و گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با همکاری سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری به مناسبت سالروز ورود پر خیروبرکت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز قم اقدام به اکران بیش از 3 هزار مترمربع بنر نموده است.

رییس اداره تبلیغات و تشریفات شهرداری قم ادامه داد: بیش از 3 هزار متر بنر در قالب سازه های پرتابل، استرابرد آویز، عرشه پل، ایستگاه های اتوبوس و لمپوست در بیش از 780 نقطه از سطح شهر اکران شده و دو هزار پرچم دستی با شعار محوری روز قم با آمدنت عید می آید و سلام ای دختر موسی بن جعفر و # امتداد – یاری نیز در کاروان نمادین سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 3 هزار مترمربع تبلیغات شهری در 780 نقطه شهر قم

اکران 3 هزار مترمربع تبلیغات شهری در 780 نقطه شهر قم