مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-01بين الملل

نشنال اینترست: لزومی به ماندن نیروهای آمریکایی در سوریه نیست


مجله نشنال اینترست آمریکا نوشت، جو بایدن باید نیروهای آمریکایی را از سوریه خارج کند مثل کاری که در افغانستان کرد، چراکه پس از شکست داعش در سوریه دیگر دلیلی برای ماندن این نیروها در این کشور باقی نمانده است.

- مجله نشنال اینترست آمریکا نوشت، جو بایدن باید نیروهای آمریکایی را از سوریه خارج کند مثل کاری که در افغانستان کرد، چراکه پس از شکست داعش در سوریه دیگر دلیلی برای ماندن این نیروها در این کشور باقی نمانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجله در گزارشی نوشت، تعهد واشنگتن به ابقای نیروهای نمادین در سوریه همزمان با نبود هدف نهایی مشخصی که قابل تحقق باشد به خصوص درباره ادامه حمایت از کردهای سوریه اشتباه فاحش استراتژیک و تعهد به ماموریتی غیرپایدار است.

این مجله افزود: ماموریت رزمی علیه داعش به شکل گسترده با ماموریت کنونی در سوریه در تعارض است، چراکه طرد داعش از مناطق تحت اشغال خود ماموریتی محدود و قابل تحقق بود و نیروهای نظامی ابزار مناسبی برای این ماموریت بودند.

در ادامه گزارش این نشریه آمده است، حمایت از کردهای سوریه مستلزم امدادی مستمر در زمینه منابع و نیروهای فعال است و شروطی را برای کمک قابل پاسخ گویی تعیین نمی کند به این ترتیب خروج آمریکا از سوریه قابل توجیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشنال اینترست: لزومی به ماندن نیروهای آمریکایی در سوریه نیست

نشنال اینترست: لزومی به ماندن نیروهای آمریکایی در سوریه نیست