مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 16:352021-11-01حوادث

دستگیری 19 عضو باند شرکت های هرمی در ساری


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری یک شرکت هرمی و دستگیری 19عضو آن در ساری خبر داد.

- رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری یک شرکت هرمی و دستگیری 19عضو آن در ساری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با شرکتهای هرمی و شرکت های بازاریابی شبکه ای غیر مجاز در سطح استان، با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده فعالیت یک شرکت هرمی برای پلیس محرز شد و موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده و کنترل نامحسوس و تحقیقات در زمینه فعالیت های شرکت مذکور، محل فعالیت اعضای این باند در یک ساختمان مسکونی در شهر ساری شناسایی گردید.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه ماموران با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و 17 نفر از اعضای این شرکت هرمی به همراه 2 سرشاخه اصلی شرکت را دستگیر کردند، ادامه داد: افراد دستگیر شده در حال آموزش و پرزنت بودند که همگی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و یک دستگاه خودروی پژو 207 که در امورات شرکت مورد استفاده قرار می گرفت به پلیس آگاهی دلالت گردیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 19 عضو باند شرکت های هرمی در ساری

دستگیری 19 عضو باند شرکت های هرمی در ساری