مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 16:252021-11-01بين الملل

دیدارهای میقاتی با امیران کویت و قطر/ دوحه وزیر خارجه اش را به بیروت می فرستد


نخست وزیر لبنان در اولین روز حضور خود در بیست و ششمین کنفرانس اعضای کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوایی در گلاسکو اسکاتلند، - نخست وزیر لبنان در اولین روز حضور خود در بیست و ششمین کنفرانس اعضای کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوایی در گلاسکو اسکاتلند، چند نشست عربی و بین المللی برگزار کرد و به وضعیت لبنان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان در این زمینه با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار و در خصوص روابط دوجانبه بین دو کشور گفت وگو کرد.

امیر قطر در این دیدار گفت که به زودی محمد بن عبدالرحمان آل ثانی وزیر امور خارجه را به بیروت اعزام خواهد کرد تا راه های حمایت از لبنان و تکمیل تحقیقات پیرامون موضوعات مطرح شده به ویژه مقابله با بحران لبنان و خلیج فارس را بررسی کند.

میقاتی در این نشست ها با صباح خالد الحمد الصباح، همتای کویتی خود نیز دیدار کرده و بر تمایل لبنان به برقراری روابط با کشورهای حاشیه خلیج فارس تأکید کرد.

نخست وزیر کویت به نوبه خود از علاقه کشورش به لبنان و تلاش مستمر این کشور برای حمایت از آن در همه زمینه ها و در عین حال اشتیاق خود به وحدت کشورهای شورای همکاری خلیج فارس خبر داد و تاکید کرد: لبنان با درایت خود قادر است به هر مشکل یا خلأ رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارهای میقاتی با امیران کویت و قطر/ دوحه وزیر خارجه اش را به بیروت می فرستد

دیدارهای میقاتی با امیران کویت و قطر/ دوحه وزیر خارجه اش را به بیروت می فرستد