مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-01حوادث

انهدام باند شرکت هرمی با دستگیری 19 نفر در ساری


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری یک شرکت هرمی و دستگیری 19 عضو آن در ساری خبر داد.

- ، سرهنگ علی قیصری گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با شرکت های هرمی و شرکت های بازاریابی شبکه ای غیر مجاز در سطح استان، با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده فعالیت یک شرکت هرمی برای پلیس محرز شد و موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده و کنترل نامحسوس و تحقیقات در زمینه فعالیت های شرکت مذکور، محل فعالیت اعضای این باند در یک ساختمان مسکونی در شهر ساری شناسایی شد.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه مأموران با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و 17 نفر از اعضای این شرکت هرمی به همراه 2 سرشاخه اصلی شرکت را دستگیر کردند، ادامه داد: افراد دستگیر شده در حال آموزش بودند که همگی برای انجام تحقیقات تکمیلی و یک دستگاه خودروی پژو 207 که در امورات شرکت مورد استفاده قرار می گرفت به پلیس آگاهی هدایت شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی و بازجویی فنی مشخص شد تعداد دو نفر از افراد دستگیر شده که در این اداره دارای سابقه و پرونده کلاهبرداری تحت رسیدگی بوده است که با کمک لیدر و سرشاخه اصلی از تهران اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند شرکت هرمی با دستگیری 19 نفر در ساری

انهدام باند شرکت هرمی با دستگیری 19 نفر در ساری