مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-01سياسي

دستور رییس عدلیه برای پیگیری نحوه ورود، نگهداری و ترخیص کالا


رییس دستگاه قضا با گلایه از وضعیت نگهداری کالاها در انبارهای سازمان امور تملیکی و گمرکات گفت: به رییس جمهور و رییس مجلس اظهار کرد این موضوع با عقل و شرع پذیرفته نیست.

- ، در بخش دوم نشست شورای عالی قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه با اشاره به مشکل ایجاد شده در جایگاه های سوخت از صبوری مردم تقدیر کرد و با هشدار نسبت به نقشه های دشمن در حوزه سایبری که ریشه در شکست و عدم موفقیت در توطئه ها و اهداف قبلی آن ها دارد، به مسئولان ذیربط تاکید کرد که در این زمینه هوشیاری و مراقبت لازم را مبذول دارند.

وی در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمدباقر الفت در خصوص صلح و سازش بین 2 طایفه در استان خوزستان پس از چند سال نزاع خونین (با 20 کشته و چندین نفر زخمی و …) که در جریان سفر استانی اخیر صورت گرفت، از این اقدام به عنوان دستاوردی کم نظیر یاد کرد که با عنایت خداوند متعال و تلاش های مسئولان استانی، علما، ریش سفیدان و متنفذین محلی و مردم استان خوزستان رخ داده است.

رییس عدلیه بر نقش مؤثر پایداری این قبیل مصالحه ها در حصول صلح و سازش در پرونده های مشابه تاکید کرد و گفت: تعداد زیادی از این پرونده ها در عدلیه موجود است که پایداری در این مدل باعث می شود مشکل آنها هم به صلح و سازش بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس عدلیه برای پیگیری نحوه ورود، نگهداری و ترخیص کالا

دستور رییس عدلیه برای پیگیری نحوه ورود، نگهداری و ترخیص کالا