مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-01سياسي

مناطق آزاد تجاری - صنعتی فرصتی طلایی برای شکوفایی اقتصادی استان های کشور است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مناطق آزاد تجاری - صنعتی فرصتی طلایی برای شکوفایی اقتصادی استان های کشور است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مناطق آزاد تجاری - صنعتی فرصتی طلایی برای شکوفایی اقتصادی استان های کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در دیدار سعید محمد، مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور اظهار کرد: قانون اداره کرد مناطق آزاد به منظور حمایت از سرمایه گذاران و جذب سرمایه های جدید باید به طور کامل اجرا شود.

وی با تاکید به اینکه باید برکات منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس به همه مناطق آذربایجان شرقی برسد، یادآور شد: در این زمینه اقدامات زیربنایی و اقتصادی بسیار خوبی در منطقه آزاد ارس انجام شده و پیشرفت های بسیار خوبی در همه حوزه ها را شاهد هستیم که باید از این برکات همه مناطق استان بهره مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: پتانسیل های صنعتی، کشاورزی و اشتغالزایی منطقه آزاد ارس فرصتی طلایی برای شکوفایی اقتصادی خطه آذربایجان است و ظرفیت های اقتصادی منطقه، مرز جلفا را به بستری مناسب برای توسعه مناسبات بین المللی تبدیل کرده است و در این رابطه باید توجه داشت که فعال بودن دیپلماسی اقتصادی سبب توسعه دیپلماسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق آزاد تجاری - صنعتی فرصتی طلایی برای شکوفایی اقتصادی استان های کشور است

مناطق آزاد تجاری - صنعتی فرصتی طلایی برای شکوفایی اقتصادی استان های کشور است