مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-01اقتصادي

آمادگی ایران خودرو برای صادرات محصولات سواری و تجاری به ترکمنستان


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی برای صادرات خودروهای دوگانه سوز در کنار خودروهای بنزینی به بازار ترکمنستان خبر داد.

- اخبار شرکتها؛ ایکوپرس - فرشاد مقیمی در دیدار با رییس آژانس حمل و نقل جاده ای و ارتباطات ترکمنستان، با اشاره به سابقه حضور در بازار این کشور، گفت: تنوع در محصول و همچنین تولید خودروی تجاری و مسافری امکان عرضه محصولات با خدمات پس از فروش مناسب در ترکمنستان را فراهم کرده است.

  وی به ظرفیت ها و توانمندی های شرکت تام اشاره کرد و گفت: این شرکت در حوزه های مختلف معدنی، نفت، گاز، پتروشیمی و فنی مهندسی قادر به همکاری با شرکت های صنعتی ترکمنستان است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از آمادگی برای صادرات اتوبوس به بازار ترکمنستان خبر داد و گفت: در صورت رفع موانع، امکان صادرات در کوتاه ترین زمان فراهم است.

رییس آژانس حمل و نقل جاده ای و ارتباطات ترکمنستان نیز در این دیدار گفت: با توجه به کیفیت و تنوع محصولات تولیدی ایران خودرو، بازار ترکمنستان از حضور محصولات ایران خودرو استقبال خواهد کرد.

قوانچ مراد آق ممدوف، افزود: با توجه به سابقه همکاری و حضور محصولات ایران خودرو در ترکمنستان، آماده افزایش سطح همکاری ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران خودرو برای صادرات محصولات سواری و تجاری به ترکمنستان

آمادگی ایران خودرو برای صادرات محصولات سواری و تجاری به ترکمنستان