مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-01بين الملل

هجمه اسراییل به رسانه ها/ دستگیری 9 نفر، آسیب زدن به 15 خبرنگار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در گزارش ماه اکتبر سندیکای حمایت از خبرنگاران فلسطینی آمده است: رژیم صهیونیستی در طول این ماه به 15 خبرنگار فلسطینی آسیب وارد کرده است که این آسیب های وارده ناشی از اصابت گلوله های جنگی، - سندیکای حمایت از خبرنگاران فلسطینی در جدیدترین گزارش خود از اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت 9 خبرنگار و آسیب زدن به 15 نفر دیگر تنها در طول یک ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در گزارش ماه اکتبر سندیکای حمایت از خبرنگاران فلسطینی آمده است: رژیم صهیونیستی در طول این ماه به 15 خبرنگار فلسطینی آسیب وارد کرده است که این آسیب های وارده ناشی از اصابت گلوله های جنگی، گلوله های حاوی گاز های سمی، بمب های صوتی، گاز فلفل و ضرب و شتم بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است: رژیم صهیونیستی در طول ماه اکتبر 9 خبرنگار فلسطینی را نیز بازداشت و یک خبرنگار زن فلسطینی را احضار کرد.

سندیکای حمایت از خبرنگاران فلسطینی همچنین از تمدید دوره بازداشت، تعویق محاکمه، بازداشت خانگی یا تبعید از محل سکونت شمار دیگری از خبرنگاران فلسطینی در ماه اکتبر خبر داد و افزود: رژیم صهیونیستی در طول این مدت همچنین از فعالیت خبرنگاران برای پوشش رویداد ها نیز جلوگیری کرده و به خانه برخی دیگر از آن ها یورش برده و اسباب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه اسراییل به رسانه ها/ دستگیری 9 نفر، آسیب زدن به 15 خبرنگار

هجمه اسراییل به رسانه ها/ دستگیری 9 نفر، آسیب زدن به 15 خبرنگار