مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-01اقتصادي

چرا مترو تهران باید در اولویت تغییر مدیریتی باشد


این پیام خوشایندی به مردم نیست که شهرداری، تحول مدیریتی در مترو تهران(هلدینگ و بهره برداری) را به اولویت آخر خود در تغییرات موکول کند.

- خبرگزاری فارس- رشد شتابان آمار جمعیت و خودرو، حجم سرسام آور ترافیک و به تبع آن آلودگی نفس گیر در کلانشهر تهران، توسعه ناوگان مترو تهران را ضرورتی اجتناب ناپذیر کرده است؛ آمارها نشان می دهد که از سال 84 تا 96 ناوگان مترو تهران توسعه محسوسی پیدا کرد اما به یکباره و در 4 سال گذشته روند توسعه(هلدینگ) به جز در تکمیل بخشی از خطوط و بهره برداری تعدادی ایستگاه متوقف شد به طوری که به اذعان خود مدیران وقت شهری حتی یک کیلومتر مترو هم در تهران احداث نشد.

البته در این مدت شرایط در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به خاطر کاهش سهم مترو از توسعه در مدیریت شهری وقت چندان تعریفی نداشت به گونه ای که نه تنها وعده دولت وقت برای ورود 630 دستگاه واگن به ناوگان مترو محقق نشد بلکه واگن های موجود و در حال سرویس دهی که نیازمند اورهال بودند بازسازی نشدند و این شرکت در شرایط بیماری برای بازسازی ناوگان و تامین واگن های ساخت داخل به منظور رسیدن به اهداف مدنظر در 1404 مجدانه حمایت کند.

ناگفته پیداست که هر چقدر دولت برای اجرای اولویت های مدیریت شهری در بازسازی و توسعه ناوگان، تکمیل و بهره برداری خطوط ایستگاهها دخالت کند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مترو تهران باید در اولویت تغییر مدیریتی باشد

چرا مترو تهران باید در اولویت تغییر مدیریتی باشد