مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-01سياسي

لزوم تبیین ماهیت پدافند غیرعامل برای مردم


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر آموزش های تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل، اطلاع رسانی درباره ماهیت و تعریف پدافند غیرعامل و نقش آحاد مردم در این زمینه مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله محامی در دیدار مدیرکل و دبیر شورای پدافندعامل و جمعی از رابطین دستگاه های اجرایی استان، ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل و گرامیداشت یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران، با بیان این که پدافند غیر عامل یک جبهه سخت، متنوع و خاموش است، اظهار کرد: لزوم آمادگی برای اخلال گری دشمن؛ ابعاد مختلف مقابله و جنس پیشگیرانه کارها از مؤلفه های اقدامات پدافند غیرعامل است.

امام جمعه زاهدان خطاب به جمع حاضر بیان داشت: کار شما با حفظ هویت نظام ارتباط تنگاتنگی دارد و باید از تلاشگران این عرصه تشکر کرد و از طرفی مسئولان باید به تناسب اهمیت این موضوع، ساختار و جایگاه مناسب را برای آن در دستگاه ها و ادارات در نظر بگیرند همان گونه که در دوران دفاع مقدس ابتدا مردم به صورت شخصی وارد میدان نبرد شدند ولی بعد از مدتی ساختار و سازمان های لازم شکل گرفت.

آیت الله محامی با بیان این که یکی از اقدامات مهم در پدافند غیر عامل، شناسایی نقاط آسیب و برنامه ریزی برای رفع آنهاست، افزود: علاوه بر آموزش های تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل، اطلاع رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین ماهیت پدافند غیرعامل برای مردم

لزوم تبیین ماهیت پدافند غیرعامل برای مردم