مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-01سياسي

حفظ هویت اصیل محله با احیا خانه موزه شهید تندگویان


سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت: حفظ هویت اصیل محله تختی با احیا و بهره برداری خلاقانه خانه موزه شهید تندگویان ضروری است.

- ، کسری حسنی در نشست مشترکی که به مناسب ترین سالروز اسارت شهید تندگویان در خانه موزه این شهید با حضور محمد مهدی تندگویان، فرزند شهید تندگویان، امیر یزدی، شهردار منطقه 12، قشمی، نماینده معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، احمد استاد باقر، رییس هیأت مدیره این شرکت در خانه موزه این شهید برگزار شد، گفت: باید تلاش کنیم این مکان به مجموعه ای برای داد و سندهای فرهنگی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه در صیانت از خانه موزه شهید تندگویان هیچ تردیدی وجود ندارد، افزود: این بنا ارزش فرهنگی و هویت شهر ما را تشکیل می دهد و با صیانت از این فضا می توان بخشی از ارزش های دفاع مقدس را به نوجوانان، جوانان و نسل های آینده منتقل کرد.

به گفته سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، حفظ کالبد این خانه موزه، احیا و برگشت آن به چرخه فعالیت و نقش آفرینی در شهر بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین باید در راستای افتتاح و بهره برداری از این فضا تلاش کنیم تا مشکلات و مسائل پیرامون هرچه سریع تر با همکاری مدیریت شهری و سایر دستگاه ها حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ هویت اصیل محله با احیا خانه موزه شهید تندگویان

حفظ هویت اصیل محله با احیا خانه موزه شهید تندگویان