مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-01اقتصادي

«ایرانول» می تواند ایران را از واردات انواع روانکار بی نیاز کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت نفت ایرانول؛ محمد زارع پور اشکذری مدیر عامل شرکت نفت ایرانول با اشاره به اینکه ایرانول از قدیمی ترین شرکت های کشور در صنعت روانکار است؛ - گفت: هدف از حضور در نمایشگاه تخصصی نفت و گاز معرفی محصولاتی که توسط این شرکت ارائه می دهیم بوده است.

این محصولات، هم در حوزه صنعت خودرو (دیزلی و بنزینی) و هم در حوزه  روانکار های صنعتی برای کلیه صنایع فعال در کشور تولید میگرد .

زارع پور اشکذری با تاکید بر اینکه شرکت ایرانول این توانایی را دارد تا صنایع کشور را در بحث واردات انواع روانکار بی نیاز کند؛ بیان داشت: بر اساس توافقنامه هایی که با صنایع منعقد می کند؛ انواع روانکارهای تخصصی مورد نیاز صنایع کشور را بر اساس فرمول هایی که نیاز دارند؛ طراحی و تولید می کند و بر این اساس ایرانول این توانایی را دارد تا علاوه بر تولید روغن موتورهای بنزینی و دیزلی؛ مواد اولیه و انواع روغن پایه را برای اکثر صنایع از جمله کارخانجات لاستیک سازی، کارخانجات تولیدی لوازم خانگی، شرکت های تولید کننده پارافین و شمع و.

را تولید کند.

  وی با اشاره به اینکه بخشی از شرکت ایرانول در آبادان و منطقه آزاد اروند واقع شده است ابراز کرد که پالایشگاه آبادان یکی از قدیمی ترین پالایشگاه های کشور است و سهم تقریبی 10 درصدی تولیدات این شرکت در منطقه آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایرانول» می تواند ایران را از واردات انواع روانکار بی نیاز کند

«ایرانول» می تواند ایران را از واردات انواع روانکار بی نیاز کند