مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-01سياسي

اعتصاب کارگران و حمایت «خمینی آذربایجان»


مدرس حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه شهید قاضی طباطبایی به عنوان خمینی آذربایجان مطرح بود، بیان کرد: بعضی دست ها هم بودند که بارها و بارها سعی کردند ایشان را گوشه گیر کنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حجت الاسلام رسول برگی، مدرس حوزه و دانشگاه حجت الاسلام رسول برگی، مدرس حوزه و دانشگاه، در گفت وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، اظهار کرد: اگر بخواهیم نقش آیت الله قاضی طباطبایی را در تاریخ انقلاب حساب کنیم، باید به این نکته دقت شود که حتی دشمنان هم ایشان را به عنوان خمینی آذربایجان مطرح کرده اند.

یعنی او را در سطح منطقه آذربایجان، اردبیل، زنجان و هرجایی که آذری زبان وجود دارد با حضرت امام(ره) یکسان قرار داده اند و این نشان می دهد که این شخصیت بزرگوار پس از انقلاب و پس از امام خمینی(ره) یکی از مهم ترین و اصلی ترین نقش ها را دارا بوده است و اگر ایشان نبودند شاید در منطقه آذربایجان انقلاب در این سطح پیش نمی رفت.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود بارها و بارها بیان کرده اند که نهضت چهلم را مردم آذربایجان و تبریز به راه انداختند.

زمانی که بزرگداشت شهدای قم توسط اهالی تبریز برگزار شد، باعث ادامه دار شدن نهضت سال 56 و در نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب کارگران و حمایت «خمینی آذربایجان»

اعتصاب کارگران و حمایت «خمینی آذربایجان»