مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-01بين الملل

محاکمه 8 فعال هنگ کنگی به جرم برگزاری سالگرد میدان تیان آن من


دادگاه هشت فعال حامی دموکراسی از جمله موسس یک روزنامه هنگ کنگی به اتهام دست داشتن در مراسم بزرگداشت سال گذشته میلادی درباره کشتار 1989 میدان تیان آن من امروز (دوشنبه) آغاز شد.

- محاکمه 8 فعال هنگ کنگی به جرم برگزاری سالگرد میدان "تیان آن من" دادگاه هشت فعال حامی دموکراسی از جمله موسس یک روزنامه هنگ کنگی به اتهام دست داشتن در مراسم بزرگداشت سال گذشته میلادی درباره کشتار 1989 میدان تیان آن من امروز (دوشنبه) آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جیمی لای موسس روزنامه اپل دیلی به همراه هفت تن دیگر شامل لی چوک-یان ، رییس سابق ائتلاف هنگ کنگ در حمایت از جنبش های دموکراتیک میهن پرست چین با اتهاماتی شامل سازماندهی، شرکت و تحریک دیگران برای حضور در مراسم بزرگداشت سرکوب خونبار اعتراضات 1989 میدان تیان آن من در پکن روبرو هستند.

بر اساس گزارش روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست، امروز همچنین گروهی پنج نفره شامل لی چوک-یان جرم خود را پذیرفتند اما جیمی لای، گویینت هو و چو هانگ-تون ، معاون سابق رییس ائتلاف از این کار امتناع کردند.

چو هانگ-تون به دادگاه گفت، همه واژه هایی را که در دادخواست علیه وی مطرح شده می داند اما نمی فهمد چرا اینها مصداق یک جرم است و ادامه داد: به این خاطر است که اعلام گناهکاری نمی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه 8 فعال هنگ کنگی به جرم برگزاری سالگرد میدان تیان آن من

محاکمه 8 فعال هنگ کنگی به جرم برگزاری سالگرد میدان تیان آن من