مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-01پزشكي

مشکلات حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، عباس شیراوژن، معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت با همراهی حمیدرضا اشراقی مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت و بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در دیدار با حسین .

- مسائل و مشکلات حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با حضور سرپرست دانشگاه و معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت بررسی و طرح هایی برای حل هر چه سریع تر مشکلات این حوزه برنامه ریزی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، عباس شیراوژن، معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت با همراهی حمیدرضا اشراقی مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت و بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در دیدار با حسین قناعتی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران و محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، ضمن بررسی موارد و مسائل مطرح شده در بازدید وزیر، در جریان برنامه های دانشگاه برای حوزه دانشجویی قرار گرفتند.

در این دیدار قناعتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر جایگاه ویژه دانشجویان در توسعه کشور گفت: جایگاه دانشجویان به عنوان سرمایه اجتماعی غیرقابل جایگزین در کشور، همواره مورد تأکید ما بوده است و حل مسائل و مشکلات آنان در اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی شد

مشکلات حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی شد