مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-01سياسي

بسیاری از تهدیدهای به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی در خانواده است


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بسیاری از تهدیدهای امروز، حوزه زنان و خانواده را نشانه رفته و به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی در محیط خانواده است، - ایسنا/قم معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بسیاری از تهدیدهای امروز، حوزه زنان و خانواده را نشانه رفته و به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی در محیط خانواده است، این جنگ نرمی است که سال هاست دشمن درپیش گرفته و ما باید آن را گردنه ای بدانیم که اگر توسط دشمن فتح شود خیلی از چیزها را از دست می دهیم و نهاد مهم خانواده فرومی ریزد.

انسیه خزعلی در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عنوان کرد: آسیب زدایی از محیط خانواده که مهمترین کانون اجتماعی در جامعه است را با جدیت پیگیری می کنیم.

وی بیان کرد: برنامه ای که برای معاونت زنان و خانواده تعریف شده در دو بخش توانمندسازی زنان و حمایت از زنان سرپرست خانواده و همچنین آسیب زدایی از حوزه زنان و خانواده است.

وی افزود: در همین رابطه کنترل و کاهش آمار آسیب هایی همچون طلاق و اعتیاد که حوزه زنان و خانواده را بسیار تحت تاثیر خود قرار می دهد، در دستور کار است و تلاش می کنیم از افزایش این آسیب ها جلوگیری و در گام بعد برای کاهش آن اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از تهدیدهای به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی در خانواده است

بسیاری از تهدیدهای به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی در خانواده است