مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-01اقتصادي

مبلغ قبض گاز پرمصرف ها افزایش می یابد


مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: محاسبه تعرفه مشترکان پرمصرف یا بدمصرف گاز با افزایش گازبها خواهد بود که به زودی اعلام می شود.

- به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا جولایی با بیان اینکه محاسبه تعرفه مشترکان پرمصرف یا بدمصرف گاز با افزایش گازبها خواهد بود که به زودی اعلام می شود، گفت: در بازدید سرزده وزیر نفت از مرکز دیسپچینگ این شرکت و با توضیحات ارائه شده، قرار شد افزایش گازبها در قبض مشترکان گاز طبیعی که الگوی مصرف را رعایت نکنند اعمال شود و گازبها برای آن دسته از مشترکان که سقف الگوی مصرف ابلاغ شده از سوی شرکت ملی گاز ایران را رعایت می کنند، به قیمت سال 1399 محاسبه شود.

وی درباره مقدار تولید و مصرف گاز در کشور، توضیح داد: با وجود آنکه اکنون با توجه به تکمیل تعمیرات اساسی پالایشگاه ها، بیش از 800 میلیون مترمکعب گاز فرآورش و وارد شبکه سراسری می شود، باز هم ناترازی انرژی در گاز داریم که این امر نشان می دهد، الگوی مصرف درستی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در پاسخ به چرایی افت فشار گاز، با بیان اینکه هر فاز پارس جنوبی حدود 50 میلیون مترمکعب گاز تولید می کند که پس از فرآورش در پالایشگاه ها، از طریق خطوط لوله و ایستگاه های تقویت فشار به دست مصرف کنندگان می رسد، اظهار کرد: زمانی که هوا سرد می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغ قبض گاز پرمصرف ها افزایش می یابد

مبلغ قبض گاز پرمصرف ها افزایش می یابد