مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-01سياسي

هنرستان کشاورزی در پیشوا احداث می شود


برای احداث و راه اندازی هنرستان کشاورزی پیشوا پیگیری ها و رایزنی های زیادی انجام گرفته و قول مساعد آن از سوی یکی از خیرین ارزشمند منطقه اخذ شده تا دانش آموزان علاقمند به حوزه کشاورزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در آیین تجلیل از برترین های پژوهش سرای خواجه نصیر، اظهار کرد: جوانان و دانش آموزان از جمله سرمایه های معنوی شهرستان پیشوا هستند و نقش آموزش و پرورش در بسترسازی و ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش آنان، نقشی حساس، مهم و تاثیرگذار است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولیدات علمی جایگاه درخشانی در عرصه جهانی و بین المللی دارد که این مهم به پشتوانه کارهای علمی و پژوهشی در سنین دانش آموزی حاصل شده و باید مورد توجه مدارس قرار گیرد.

فرماندار پیشوا افزود: ما مسئولان وظیفه داریم فضا را به گونه ای فراهم کنیم تا استعدادها، خلاقیت ها و ظرفیت های جوانان و نوجوانان کشف و شکوفا شود و آینده خوبی را برای آنان و کشور رقم بزنیم.

عباسی بیان کرد: طی سال های اخیر پژوهش سرای دانش آموزی پیشوا با فعالیت در فضایی محدود، اقدامات و کارهای بزرگی را رقم زده و برای بهبود فعالیت ها، در سال گذشته کلنگ احداث این مجموعه به زمین زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرستان کشاورزی در پیشوا احداث می شود

هنرستان کشاورزی در پیشوا احداث می شود