مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-01ورزشي

فرهنگسراهای ارومیه معضلات اجتماعی را آسیب شناسی کنند


نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بررسی آسیب های اجتماعی و فرهنگسازی از وظایف مهم فرهنگسراها است که باید این وظایف مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی منافی ظهر دوشنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: فرهنگ سراها نمایندگان فرهنگی شهرداری در محلات هستند که تعامل با مساجد، دفاتر تسهیل گیری، ارگان های دولتی و نیمه دولتی، پایگاه های بسیج و علمایی که در محل مستقر هستند، یکی دیگر از وظایف آنها است.

وی ادامه داد: اگر هماهنگی بین فرهنگسراها و سایر مجموعه ها وجود نداشته باشد فرهنگسراها با معضلات منطقه نمی توانند آشنایی کامل داشته باشند، چرا که توانمندی نوجوانان و جوانان و ساکنین محلات شهر وابسته به فعالیت بهینه فرهنگسراهاست.

منافی با تأکید بر مقوله استعدادیابی اظهار کرد: استعدادیابی در تمامی حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … یکی از مهمترین وظایفی است که فرهنگسراها نباید آن را مورد غفلت قرار دهند.

وی عنوان کرد: با توجه به نیروی انسانی موجود در بدنه شهرداری، هر فرهنگسرا حداقل باید 5 نفر کارشناس خبره و باتجربه داشته باشد.

منافی با انتقاد از برگزاری برخی مراسم یادآور شد: متأسفانه شاهدیم که بعضاً مراسم را فرهنگ سراها برگزار می کنند اما بهره برداری رسانه ای اش را ارگان های دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسراهای ارومیه معضلات اجتماعی را آسیب شناسی کنند

فرهنگسراهای ارومیه معضلات اجتماعی را آسیب شناسی کنند