مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-01سياسي

رویدادآموزشی تازه شو گیاهان دارویی در اردبیل برگزار شد


به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل رویدادآموزشی «تازه شو گیاهان دارویی» به صورت مجازی برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل رویدادآموزشی تازه شو گیاهان دارویی به صورت مجازی برگزار شد.

در این رویداد که از مجموعه برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان اجرا شد، سرپرست مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: حوزه گیاهان دارویی در دنیا، جزء کسب و کارهای اثرگذاری است که کاربردهای مناسبی دارد و امروزه گرایش به آن رو به افزایش است.

مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه برگزاری این رویدادها، زمینه ساز هم افزایی و ارتباط صنعت و دانشگاه در جهت معرفی ظرفیت گیاهان دارویی برای اشتغال و کارآفرینی به ویژه در استان اردبیل است، اظهار کرد: رویداد تازه شو یک رویداد نوآوری اجتماعی است که در آن با در نظر گرفتن نیازهای اساسی ملی و یا منطقه ای در صنایع، سازمان ها و مراکز تخصصی ایده های نو ارائه و با اهتمام سازمان های پیشرو نسبت به حمایت از آن ها اقدام می شود که این امر می تواند در توسعه حوزه گیاهان دارویی نقش پر رنگی ایفا نماید.

وی به اقبال عمومی جامعه به طب سنتی اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه این طب مبتنی بر گیاهان دارویی است به همین خاطر تجاری سازی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادآموزشی تازه شو گیاهان دارویی در اردبیل برگزار شد

رویدادآموزشی تازه شو گیاهان دارویی در اردبیل برگزار شد