مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-01سياسي

بسیاری از مفاسد با ارتقا فرهنگ عمومی ریشه کن می شوند


اگر فرهنگ صحیح عمومی اسلامی داشته باشیم بسیاری از مسائل اقتصادی ما هم خود به خود بهتر می شود و بسیاری از مشکلات و مفاسد با ارتقا فرهنگ عمومی حل و ریشه کن خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جلسه صبح امروز دوشنبه (دهم آبان ماه) شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به سالروز شهادت بسیجی شهید حسین فهمیده، اظهار داشت: شهید فهمیده با اقدامی ایثارگرانه، مخلصانه و به موقع دل های بسیاری از جوانان را به حقیقت و فرهنگ ایثار و شهادت متوجه کرد و نه تنها خودش در تاریخ ماندگار گردید بلکه راه او در دفاع از اسلام و وطن و ارزش ها برای همه به ویژه جوانان الگو شد.

رییس قوه قضاییه همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی ، از وی به عنوان انسانی وارسته و خیرخواه که عمر خود را وقف تبلیغ دین و تعلیم و تربیت کرد و در این راه به فیض شهادت نائل آمد یاد کرد و گفت: زندگی شهید قاضی طباطبایی و قاتلان و حامیان قاتلان او عبرت آموز است که ببینند این شهید عزیز در چه جایگاهی قرار گرفته و آنها به چه وضعیتی دچار شده است.

محسنی اژه ای افزود: منافقین با شعارهای ارزشی وارد میدان شدند اما انحراف و جدایی آنها از راه حق از جایی شروع شد که در فهم دین از عالمان دین شناس استفاده نکرده و به فهم نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مفاسد با ارتقا فرهنگ عمومی ریشه کن می شوند

بسیاری از مفاسد با ارتقا فرهنگ عمومی ریشه کن می شوند