مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-01سياسي

گردشگری راهی برای صدور اسلام به جهان است


مدیر اداره اوقاف ناحیه سه شهرستان شیراز، گفت: گردشگری تاریخی و رونق صنعت توریسم می تواند راهی برای تحقق منویات حضرت امام خمینی(ره) برای صدور اسلام از ایران به جهان باشد.

- ایسنا/فارس مدیر اداره اوقاف ناحیه سه شهرستان شیراز، گفت: گردشگری تاریخی و رونق صنعت توریسم می تواند راهی برای تحقق منویات حضرت امام خمینی(ره) برای صدور اسلام از ایران به جهان باشد.

حجت الاسلام میثم صفری در گفت و گو با ایسنا در رابطه با ظرفیت های استان فارس در زمینه رونق گردشگری مذهبی، گفت: متاسفانه با وجود گستره پهناور امامزادگان و بقاع متبرکه در فارس و وجود سومین حرم اهل بیت در شیراز، گردشگری مذهبی در استان مغفول مانده است.

مدیر اداره اوقاف ناحیه سه شهرستان شیراز، اضافه کرد: استان فارس دارای 1407 امامزاده و بیش از 100 بقعه متبرکه است که این اغنای فرهنگی باید درکنار گردشگری تاریخی و طبیعی به عنوان گردشگری مذهبی به جهان معرفی شود.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف اقدامات چشمگیری را در راستای توسعه گردشگری مذهبی انجام داده است، بیان کرد: داعش درحال تغییر طرز تفکر اروپایی ها نسبت به فرهنگ و نوع زندگی مسلمانان به خصوص ایرانیان است که حضور مسافرانی که تحت تاثیر این قشر بودند به ایران، طی سال های اخیر و البته در دوران قبل از کرونا باعث شد تا آنان متوجه تمدن اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری راهی برای صدور اسلام به جهان است

گردشگری راهی برای صدور اسلام به جهان است