مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-01اجتماعي

فرهنگیانی که در واکسیناسیون کم کاری کنند، مواخذه می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم جدیت روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس در انجام واکسیناسیون کرونا تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم جدیت روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس در انجام واکسیناسیون کرونا تاکید کرد.

کوروش مودت در حاشیه آیین نمادین نواختن زنگ پدافند غیرعامل که امروز (10 آبان ماه) در ناحیه 4 اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان، اظهار کرد: توصیه ما به اولیا و دانش آموزان برای حفظ سلامت خود و دیگران این است که واکسن خود را دریافت کنند، اگرچه همکاران ما نیز تمام تلاش خود را می کنند تا برای بازگشایی مدارس آمادگی بیشتری داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر اساس سامانه سیب وزارت بهداشت، میزان دانش آموزان واکسینه شده در استان خوزستان 62 درصد است و بر اساس سامانه سیدا آموزش و پرورش تاکنون 72 درصد دانش آموزان خوزستانی واکسن خود را دریافت کرده اند.

روز گذشته مجددا جلسه ای با روسای آموزش و پرورش و مسئولین سلامت داشتیم تا در روزهای آینده آمار دانش آموزان واکسینه شده افزایش پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه نسبت به هفته گذشته رشد خوبی در واکسیناسیون داشته ایم اما همچنان آمار باید افزایش یابد، گفت: با مصوبات استانداری خوزس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگیانی که در واکسیناسیون کم کاری کنند، مواخذه می شوند

فرهنگیانی که در واکسیناسیون کم کاری کنند، مواخذه می شوند