مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-01اقتصادي

دعوت و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای فعالیت در گیلان


استاندار گیلان با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف این استان، گفت: از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور و فعالیت در گیلان دعوت و حمایت می شود.

- ، اسدالله عباسی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از چهار واحد تولیدی در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر حضور میدانی در واحدها برای شناسایی مشکلات، اظهار کرد: اشتغال و تولید محور اصلی سیاست های دولت است.

وی تصریح کرد: بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی در رفع موانع و مشکلات آنها بسیار تأثیرگذارتر بوده زیرا تصمیم گیری پشت درهای بسته نتیجه نخواهد داشت.

عباسی در ادامه با اشاره به رونق تولید زمینه ساز تحقق شعار سال نیز خواهد بود، افزود: گیلان در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه نخست کشور را دارد و این روند باید استمرار داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه مصوبات جلسات رفع موانع تولید باید در طول 10 روز نتیجه بخش باشد، تصریح کرد: باید با نگاه به ظرفیت های استان گیلان مشکلات را در صورت نیاز در سطح ملی پیگیری کنیم.

صیانت از سرمایه های استان گیلان استاندار گیلان در ادامه با اشاره به پویایی برخی از واحدهای تولیدی گیلان در تأمین مواد اولیه از طریق داخل و بومی سازی طراحی تجهیزات و فناوری افزود: چنین واحدهایی که در حال توسعه هستند باید با جدیت حمایت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای فعالیت در گیلان

دعوت و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای فعالیت در گیلان