مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-01سياسي

13 آبان نماد بلوغ فکری دانش آموزان و دانشجویان کشور است


معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: یکی از نقاط مشترک وقایع 13 آبان، بلوغ فکری و بصیرت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) است.

- کرج - معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: یکی از نقاط مشترک وقایع 13 آبان، بلوغ فکری و بصیرت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رسولی ظهر دوشنبه ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: در 13 آبان چند سال اتفاقاتی رقم خورد که همه آن ها یک نقطه مشترک دارند و آن هم استکبارستیزی و مقابله با استکبار است.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان سه مناسبت را در خود جای داده است، مطرح کرد: در سال 1343 به دنبال سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در اعتراض به تصویب لایحه کاپیتولاسیون، قیامی به راه افتاد و در تاریخ 13 آبان ایشان از قم به ترکیه تبعید شدند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: چند ماه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، در تاریخ 13 آبان سال 1357 جمعی از دانش آموزان در اعتراض به رژیم وقت حرکتی را به سمت دانشگاه تهران آغاز کردند که در نتیجه آن، دو تن از دانش آموزان به شهادت رسیدند و چند تن نیز زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان نماد بلوغ فکری دانش آموزان و دانشجویان کشور است

13 آبان نماد بلوغ فکری دانش آموزان و دانشجویان کشور است