مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-01اجتماعي

واکسیناسیون 80 درصد از دانش آموزان متوسطه اول و دوم در اصفهان


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تحصیل 390 هزار دانش آموز در مقطع متوسطه اول و دوم در استان، گفت: از این تعداد حدود 330 هزار نفر یعنی بیش از 80 درصد از دانش آموزان دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛ واکسیناسیون 80 درصد از دانش آموزان متوسطه اول و دوم در اصفهان ایسنا/اصفهان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تحصیل 390 هزار دانش آموز در مقطع متوسطه اول و دوم در استان، گفت: از این تعداد حدود 330 هزار نفر یعنی بیش از 80 درصد از دانش آموزان دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

آذر کیوان امیرپور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبه ستاد کرونا زمان بازگشایی مدارس در مقطع متوسطه دوم از 15 آبان و متوسطه اول از اول آذرماه است، البته بازگشایی به این معنا نیست که مدارس به طور کامل حضوری شوند، بلکه باید بر اساس پروتکل های بهداشتی صدور بخشنامه 06 و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی به صورت تدریجی انجام شود.

وی افزود: حضور دانش آموزان در مدارس باید بر اساس ظرفیتی باشد که امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی وجود داشته باشد، بر این اساس دانش آموزان گروه بندی شده و حداقل دو تا سه روز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 80 درصد از دانش آموزان متوسطه اول و دوم در اصفهان

واکسیناسیون 80 درصد از دانش آموزان متوسطه اول و دوم در اصفهان