مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-01دانش

ورود دانشگاه محقق اردبیلی به رتبه بندی جهانی یو اس نیوز 2022 برای اولین بار


رییس دانشگاه محقق اردبیلی از ورود این دانشگاه به رتبه بندی جهانی یو اس نیوز 2022 برای اولین بار و کسب رتبه شایسته 8 در بین دانشگاه های جامع وابسته به وزارت علوم، - ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه محقق اردبیلی از ورود این دانشگاه به رتبه بندی جهانی یو اس نیوز 2022 برای اولین بار و کسب رتبه شایسته 8 در بین دانشگاه های جامع وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

عزیز حبیبی 10 مهر در جمع خبرنگاران از ورود دانشگاه محقق اردبیلی به رتبه بندی جهانی یو اس نیوز 2022 (U.

S.

News Best Global Universities) برای اولین بار خبر داده و گفت: در رتبه بندی یو اس نیوز 2022 در کل، 49 دانشگاه ایرانی در بین یک هزار و 750 دانشگاه برتر از بیش از 90 کشور جهان حضور دارند که در این میان دانشگاه محقق اردبیلی موفق به کسب رتبه 24 در بین تمام دانشگاه های ایرانی و همچنین رتبه شایسته 8 در بین دانشگاه های جامع وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است.

وی افزود: از بین دانشگاه های جامع حاضر در این رتبه بندی، فقط دانشگاه های تهران، تبریز، تربیت مدرس، شیراز، فردوسی مشهد، شهید بهشتی و کاشان رتبه های بهتری نسب به دانشگاه محقق اردبیلی کسب کرده اند.

حبیبی ادامه داد: همچنین در این رتبه بندی دانشگاه های هاروارد و تهران به ترتیب به عنوان بهترین دانشگاه های جهان و ایران انتخاب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانشگاه محقق اردبیلی به رتبه بندی جهانی یو اس نیوز 2022 برای اولین بار

ورود دانشگاه محقق اردبیلی به رتبه بندی جهانی یو اس نیوز 2022 برای اولین بار