مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-01سياسي

تصویب سند راهبردی اشتغال یک ضرورت است


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز تصویب سند راهبردی اشتغال در کشور، یک ضرورت و اولویت است.

- ابراهیم عزیزی دوشنبه 10 آبان در آیین نوزدهمین مسابقه ملی مهارت در مجتمع شهید ربانی شیراز با بیان اینکه در حوزه کارآفرینی و اشتغال با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم و این یک واقعیت تلخ است، اظهار کرد: در این حوزه راهبردهای تعیین کننده و قابل توجه ارائه ندادیم.

او افزود: فرهنگ کار در کشور ما جدی گرفته نشده و دچار یک رویه اشتباه بوده ایم و همین که امروز یک سند راهبردی اشتغال نداریم، خود حکایت از این رویه اشتباه دارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی جوانان ما نگاهشان به اشتغال استخدام دولتی در ساختار اداری است نیز نشان از همین تفکر اشتباه است.

عزیزی با اشاره به تجربیات موفق برخی کشورها در حوزه کارآفرینی، خاطرنشان کرد: برخی کشورها با برنامه های ساده، خانواده ها را درگیر تولید و اشتغال کرده اند.

فارس؛ استان صنایع خاموش! او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود صنایع مختلف در استان فارس و تعطیلی این صنایع با اشتباهات و سیاست های غلط، اظهار کرد: استان فارس امروز استان صنایع خاموش است، چرا که صنعت در این استان با تصمیمات غلط و واگذاری های غیر اصولی تعطیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب سند راهبردی اشتغال یک ضرورت است

تصویب سند راهبردی اشتغال یک ضرورت است