مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-01اقتصادي

برپایی نمایشگاه های سه گانه برای تولیدات مشاغل خانگی استان سمنان


در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی نشست معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان و معاون خدمات شهری شهرداری سمنان برگزار شد.

- ایسنا/سمنان در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی نشست معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان و معاون خدمات شهری شهرداری سمنان برگزار شد.

علی منصفی راد معاون جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: در همین راستا نشستی با هدف برنامه ریزی جهت برپایی نمایشگاه های موقت و دائمی مشاغل خانگی در شهرستان سمنان، با حضور معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان و پیوندی معاون خدمات شهری شهرداری سمنان برگزار و سه فضای نمایشگاهی جهت برگزاری نمایشگاه فصلی و دائمی محصولات تولیدی پیشرانان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه یک ماهه از محصولات تولیدی پیشرانان استان سمنان در ورودی شهرسمنان از جمله مصوبات این نشست بود ادامه داد: همچنین در این نشست هماهنگی لازم در خصوص تخصیص بازارچه ای با بیش از 10 غرفه برای پیشرانان مشاغل خانگی و تبدیل آن به بازارچه مشاغل خانگی شهرستان سمنان انجام و مقرر شد تمهیدات لازم برای حضور فروشندگان محصولات مشاغل خانگی در روز بازار سمنان نیز از سوی شهرداری سمنان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه های سه گانه برای تولیدات مشاغل خانگی استان سمنان

برپایی نمایشگاه های سه گانه برای تولیدات مشاغل خانگی استان سمنان