مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-01سياسي

تلاش برای تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها


رییس اداره سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمامی زندانیان استان، تحت آموزش های احکام، اخلاق، اصول اعتقادات و قرآن، - نهج البلاغه و آموزش های مهارت های اساسی زندگی قرار می گیرند، گفت: در حال حاضر، 92 نفر از زندانیان استان ( زن و مرد)، حافظ یک تا پنج جزء قرآن، 14 نفر حافظ پنج تا 15 جزء و دو نفر حافظ 15 جز تا حفظ کل قرآن هستند.

محمد سعید سخاوت در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه های فرهنگی، تربیتی و روانشناختی زندان های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تنها مسائل فرهنگی در زندان ها مدنظر نیست و تمامی زندانیان مورد آزمایش های غربالگری سلامت جسمی و روانی باید قرار بگیرند تا اگر فرد دارای آسیب یا اختلال روانی یا رفتاری است، در همان بدو ورود، اقدامات پیشگیرانه برای وی صورت بگیرد.

رییس اداره سلامت زندان های چهارمحال و بختیاری افزود: آموزش های صحیح خوانی، قرائت، روخوانی، روان خوانی، ترتیل و حفظ قرآن جزء برنامه هایی است که تمامی زندانیان موظف به شرکت در این کلاس ها هستند، اگر فرد در این دوره ها شرکت کند، از امتیازات تشویقی بهره می برد.

سخاوت در خصوص شرایط عفو برای زندانیان، یادآور شد: زندانیانی شامل عفومی شوند که ضمن رعایت مقررات داخلی زندان در دوره های آموزشی زندان نیز شرکت کنند، حضور فعال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها

تلاش برای تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها